Aistė Kriukelytė ir Rasa Birietė
Rasa Birietė yra baigusi audiovizualinį meną, įgijo bakalauro ir magistro laipsnius LMTA, spec. – teatro vadyba. Šokį kaip meną pažino šokdama Airos Naginevičiūtės šiuolaikinio šokio trupėje „Fluidus“ bei dalyvaudama vasaros šokio mokyklos seminaruose, o su šokiu kaip terapija susidūrė mokydamasi Dr. Aleksandro Giršono „Integruotos šokio judesio psichologijos ir psichoterapijos“ programose. Vėliau studijavo Integruotos darbo su kūnu ir judesio terapijos instituto Londone trijų metų programoje. Šiuo metu dirba šokio – judesio ir kūno terapeute.
Aistės Kriukelytės pažintis su šiuolaikiniu šokiu prasidėjo 1994 m. Nuo to laiko šokis tapo neatsiejama jos dalimi ir buvo intensyviai derinama su kita profesine veikla. Dalyvavimas šiuolaikinio šokio, kūrybiniuose seminaruose, darbas su įvairiais Lietuvos kūrėjais ir choreografais sustiprino norą plėsti ir išbandyti savo kūrybines idėjas. Sukūrė keletą šokio miniatiūrų ir šiuolaikinio šokio spektaklių („4-2-3“ ir „Čia buvo vanduo“). 2015 m. įgijo Integruotos darbo su kūnu ir judesio terapijos diplomą Londono institute. Nuo tada taiko somatines žinias ir įgūdžius savo šokio pamokose, tyrinėja jų panaudojimą šokio kūrybos ir atlikimo procesuose. Veda patyriminius judesio pagrindų, patyriminės anatomijos ir kt. užsiėmimus.
“Su autentiško judesio disciplina labiausiai susidūriau kūno ir judesio terapijos studijų metu. Ten patyriau, kad autentiško judesio patirtis t.y. kuomet žmogus juda vedamas jo kūne kylančių impulsų (tai, beje, yra kur kas sunkiau nei gali pasirodyti iš pradžių) gali būti labai gili patirtis tiek judančiajam, tiek stebėtojui. Tų patirčių metu pastebėjau, kad autentiškai judančio žmogaus judesius stebėti yra be galo įdomu ir net labai paprasti judesiai ar pozos įtraukia, tarsi užhipnotizuoja. Norisi pasinaudoti šia įžvalga kuriant šokio meną. Tačiau iškyla problema – kaip išlaikyti autentiško judesio unikalumą ir paveikumą perteikiant jį menine forma.”